(iOS) Attack the Block: Shoot\u0027em Up rajoittamaton jalokivien hakkerointi
Mar 8, 2022 6:52:14 GMT
Post by vatisoudeadtact on Mar 8, 2022 6:52:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton jalokivien hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Attack the Block: Shoot\u0027em Up 2022 version ▞▞▞
Hyvin erilainen kuin muut avaruusräiskintäpelit, aivan mahtavia, mutta nyt se on vaikeaa kuin erityisen kovaa, joten aivan mahdotonta tehdä mitään... miksi teette niin?
oli ennen hienoa. Laivojen hermottaminen oli kauhea idea. palauttaa vanhat vahinkoprosentit ja se nousee yhdestä tähdestä vähintään neljään
Hauskaa, mutta olen tasolla 162 ja menetin kaikki aseeni. Saan vain syaanin peruslaserin, syaaniroottorin. En saa enää sahaa, jumalan käsiä, keltaista/punaista laseria/roottoria.
loputon tila poistettiin :-(
Attack the Block: Shoot'em Up آرکید tofq
poistettu, koska revives on edelleen rikki. Inhoan katsoa mainosta enkä saa siitä tunnustusta.
Mainokset tekevät pelistä virheellisen, minkä lisäksi se muuttuu invasiivisemmiksi jokaisen uuden päivityksen myötä. Tällä hetkellä ei voida pelata, koska mainokset estävät tason suorittamisen rekisteröinnin.
Pääsin pelissä pisteeseen, jossa alukseni katosi, ja se käski jatkaa napauttamalla ja peli vain lakkasi toimimasta, enkä pystynyt enää pelaamaan.
se on todella hauskaa, paljon qu8ck-liikettä ja sinun pitäisi olla hyvä
peli on kunnollinen, mutta bobus palkitsee ympäristöt jatkuvasti epäonnistuvat latautumisen ja pitävät iyt puuttuu ylimääräisistä resiyrces
Olen pelannut nyt yli 170 päivää putkeen. ennen sain miljoonia joka kirjautumiselta, nyt vain 300 000, ja mahdollisuus katsoa mainosta 2 kertaa. loputon tila oli hauska, mutta sitten se poistettiin. vaikka olen pyrkinyt tasolle 160, seuraava laiva maksaisi minulle 60 puntaa... menetin tähden yksinkertaisesti, koska aina kun tarkistan päivitetyt asiat, näen vain "virheenkorjauksia". on ollut paljon muutoksia aloittamiseni jälkeen, lähinnä ihmisten saamisessa käyttämään enemmän rahaa tai katsomaan enemmän mainoksia. Harmi, koska pidin todella tästä pelistä.
Attack the Block: Shoot'em Up Arcade traj
Attack the Block: Shoot'em Up Arcade lsgv
Hauska ampuja hyvien pomojen kanssa. Vaikeusaste perustuu kokemukseesi tämäntyyppisistä peleistä.
Hauskaa. Mutta rikki, vaaitus on pois päältä, joten pääset pisteeseen, jossa aluksestasi tulee tehoton jopa maksimissaan, ei voi ylittää tasoa 68
Se on tyhmää
Hyvä, mutta PTW, miksi nörttiä haasteiden suorittamisen palkintoja? Kun olet ylittänyt tason 30, 1k kulta ei auta paljon. Erityisesti törmäykseen vihollisten kanssa 50 kertaa. Korjaa kiitos!
uudessa päivityksessä on enemmän bugeja kuin edellisessä, peli ei ole enää hauskaa tasolla 89 alukseni alkaa menettää elämääni kuin törmäsin asteroidiin olematta edes lähellä sitä, myös joskus peli häiritsee eikä asteroideja näy, joita voit tuhota. tarkoittaa, että et voi voittaa tasoa, tämä oli hauska peli, mutta nyt se on perseestä. p.s Patrick Lovell olemme samalla tasolla (89) korpin kanssa pomona. Kerran kävin onneksi ja pääsin pomolle saamalla kasan kilpiä, mutta tietysti kuolin.
Hyvä
Tarvitsee päivitystä laivoihin
miksi se ei anna minun elvyttää käyttämällä videon katseluvaihtoehtoa? se ei anna enää edes tuplata kolikoitani. En halua poistaa sovellusta, koska silloin menetän kaiken. 😡🤬 Auta minua korjaamaan se
Se on loistava ajankuluja ja todella mielen rentouttava peli.
Tehtävä 174 ei pomoa, ei voi jatkaa...☹
tarvitaan lisää laivoja.....!!!! 🙄🙄🙄🙄🙄
Kun saavutat tason 14, laivasi katoaa aloitusnäytöltä etkä voi edetä. Jos yrität poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen, menetät edistymisesi. Se oli hyvä, kun se kesti 15/11 päivitykseen asti...
Hyvä idea, mutta saa liian aikaisin kaaoksen, joka jo pilaa hauskanpidon
Ylivoimaisesti yksi parhaista, istu niiden "heitettyjen" pelien parissa, joita olen pelannut. Ammu vain KAIKKI! Se tarjoaa haasteen pomotaisteluihin. Päivitykset on helppo ansaita. Mikä parasta, pelaa se offline-tilassa peruuttaa mainokset ja saat silti swagin 😎. Älä muuta sitä 👍
Se on loistava peli, joka auttaa varmasti käsien kätevyyttä
Upea, koukuttava peli. Mutta on suuri ongelma, jos pelin bannerimainos peittää osan käyttöliittymästä pelin aikana.
Yksinkertaista ja hauskaa. Mukava peli istua ja pelata ajan kuluttamiseksi.
Boiiiiiiiiiiii #käykattoonvenom
Mielestäni se on hieno ja koukuttava, mutta asensin pelin uudelleen useita kertoja, koska se häiritsisi eikä antanut minun valita laivaa tai pelata ollenkaan. Kun asensin uudelleen, se toisi edistymiseni takaisin ja minun on aloitettava aikaisemmasta vaiheesta
hyvä pelimekaniikka ja grafiikka parilla pienellä ongelmalla ja bugeilla, kuten miten jotkin pomot näkyvät näytön alareunassa sormesi alla, joten et näe niitä ollenkaan. Mutta laivat ja päivitysmekanismi pitävät koko pelin. Kaiken edelliseen alukseen panostetun ponnistelun menettäminen tarkoittaa, että eteneminen estyy, kun maksoit aluksen. tämä yhdistettynä siihen, että useimmat alukset ampuvat vain eteenpäin - kun vihollisia voi ilmestyä viereen, se vain rikkoo koko kokemuksen.
fantastinen peli, mutta päivittäiset tehtäväni eivät anna minulle voitettuja kolikoita... korjaa se ja annan 5 tähteä!
hauska peli, kunnes huomaat, että se poistaa laivallesi ostamasi päivitykset!! i kid you not pari päivää sitten ostamani magneettipäivitykset on nollattu, joten tasoni on 0, mutta hinta on edelleen kuin olisin ostanut sen. tämä on sama kaikilla laivoillani. ja toivottavasti pidät mainoksista.
Attack the Block: Shoot'em Up ஆர்கேட் hgip
Mainos jokaisen kuoleman jälkeen on naurettavaa
Attack the Block: Shoot'em Up Arcade traj
Mahtava peli! Se voi olla melko intensiivistä; rakastan sitä.
Täysin päivitetty Artemis on heikompi kuin alempi Warbringer.. Ei siltikään ole mahdollista voittaa 143Leveliä ilman laivan ostamista
Ei anna sinun voittaa metallirapukaveria
liian yksinkertainen, vaatii enemmän haastetta
Stickman Master Archer Arcade voi
Lakkasi juuri toimimasta, en voi aloittaa peliä, ostaa päivityksiä tai mitään
loistava
Nautin siitä, mutta mielestäni Swarmer ei toimi tarkoitetulla tavalla. Luodit syntyvät heti, kun ne ovat pois ruudulta, joten ne eivät palaa täydellä teholla, mikä tekee Swarmerista huonon laivan
se on ok, mutta mamy mainoksille
hyvä peli, mutta tee päivitykset halvempia
Ennen oli niin hauska peli ajan viettämiseen. Nyt kestää ikuisuuden vain yhden tason läpäiseminen, ja magneetin päivittäminen maksaa aivan liikaa! Ja laivallesi tekemäsi päivitykset eivät näytä vaikuttavan juurikaan todellisessa pelissä. Sen sijaan, että tämä peli olisi auttanut minua rauhoittumaan ja rentoutumaan, se aiheutti minulle enemmän stressiä kuin oli tarpeen.