Post by vatisoudeadtact on Mar 8, 2022 7:07:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hills of Steel 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hills of Steel 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset penge ▞▞▞
▞▞▞ Hills of Steel 2 2022 version ▞▞▞
Jeg opdaterer, men den opdaterer ikke
Dette spil er fantastisk, men jeg vil have mange flere tanke som en super chargé tank, men jeg kan også godt lide skiftet, han er fantastisk, så jeg giver 3 stjerner.
Jeg bliver afbrudt de fleste spil meget irriterende. Ellers fantastisk spil.
Fantastisk spil. Det er alt. Der burde også være en ting i indstillingerne, hvor du kan logge ud og logge ind og oprette nye konti, jeg ville, men jeg har ikke discord ;(
Downloadede dette spil for første gang i dag, jeg downloadede det to steder, så spiller jeg ikke dette spil, og efter at have spillet kunne jeg lide spillet så meget, at jeg spillede dette spil diamant, så jeg gav 5 stjerner på det Huh
Du kan ikke få tanks hurtigt, og jeg håbede, at jeg ville få en tank. Lav venligst en vejledning til at hente tanks fra kasser, før du får Morty. Det er bedre at spille crash of cars, fordi vi får biler i selvstudiet
Jeg giver den 3 stjerner, men der er et problem, når jeg bruger shift, når jeg skyder, ændrer det sig, og det får mig til at dø hele tiden, og ninja-tanken er ubrugelig, da jeg fik episk bryst og ventede i 18 timer, når du slipper den, fik jeg den og jeg skulle hente skorpionen eller kong, det gjorde mig så gal. Også i teamoverlevelse på bølge 7 var de 2 boss bukke, du skal ændre mængden af spawn rate af minerne, det er så irriterende selv med 3 tårntanke med dens specielle næsten kan ikke slå det med miner også nd til st campingpladsen.
Jeg kan få den seneste opdatering nu, men stort problem, jeg spillede en dominanskamp, og jeg stødte på en spiller, hans brugernavn er NOJUSTICE, han brugte en morty tank, og han havde ubegrænset ammunition, han fik lov til at skyde uden at skulle genindlæse det var latterlig.
Kan godt lide spillet, men opdater venligst trofæerne hver sæson og match også med holdkammerater og fjender på samme trofæniveau, og få nybegyndere på holdet, der giver gratis drab til fjenden i stedet for at få point til holdet. Tilføj venligst nye skind, bortset fra skindet fra sæsonkortet.
Nå, jeg er ny, men begivenheden er sjov, men når Chrismass opdateringen laver fejlen noget meget snyd!! Plz Ret fejlen
Spillet er fantastisk, men kampene er for hurtige, måske tilføje tårne på bunkerne til bunkertilstanden eller øge timeren for amok
Det betaler sig at vinde, og du kan kun bruge to tanke uden at betale for andre tanke, og de tanke, du skal betale for, er overmandet og at komme ind til de sjældne dobbelte omkostninger, ti ædelstene og ædelstene er meget sjældne, så jeg giver kun én stjerne, jeg ville ønske. at jeg kun kunne bedømme lille 🤏🤏🤏 kvart stjerne
Jeg giver 2 stjerner, fordi når jeg åbner en boks, så fejler den, når jeg afslutter spillet og starter spillet igen, er det normalt. Det burde være rettet
Bedste app nogensinde set, og jeg gemte mit spil med spil, men da jeg loggede ind igen med den, havde jeg ikke noget, jeg mistede alt, hvad jeg er, så så så trist, fordi jeg havde Scarab, Kong og alle andre Plz. Jeg anmoder dig om så meget Superplus Plz Ret denne fejl 😭😡 Ellers er spillet perfekt 👍🏻
Battle pass er ethvert spil med løn for at vinde folk af en grund. Alle brystet i 1 time...
Hills of Steel 2 Action onaq
Det er et betal-eller-suck-spil. Hvis du ikke køber opgraderinger, er du bare et mål
Ikke sikker på hvad jeg skal vurdere dette, elskede spillet. Men nu ser det ud til, at den ikke kan køre uden at gå ned 😔 edit: Jeg vil altid blive ved med at tjekke for opdateringer, men når det virker, nyder jeg virkelig spillet !!
Devloper, I dag, når jeg starter spillet, og jeg klikker på Enhver hændelse, står der Forbindelsesfejl hvorfor &. I bosskamp har vi tre Kong's vs Scorpion, og da vi og min ven bruger Kongs specielle kraft på skorpion, glikkede jeg og mine venner. Ret disse fejl i spillet
Jeg kom med i spillet, og fik straks et legendarisk tilbud på 20 dollars. Jeg har en fælles tank. Lige deciept. Jeg troede, at jeg "100%" ville få en "legendarisk". I stedet for... viser det sig, at de formulerede alt lyssky som bare pokker... og jeg fik en fælles. De MENSDE AT SIGE: "Det er en 'legendarisk' aftale (I SELSKABERNES SINDE), og vi garanterer 100 procent en ny tank!" Hvilket betyder, at hvis du lige er begyndt... kan de give dig en fælles, som du ikke har, men som sandsynligvis snart ville få gratis. (DETTE ER MIN MENING)
Fremragende kommunikation og service! Du vil altid modtage et genspil med svar, hjælp, løsning! I er geniale! Genialt spil, og du bevæger dig i den rigtige retning. Flere spiltilstande og mulighed for færre/ingen bots ville være rart at have! Tak for alt! 🥰😎😉👍
Dette spil stinker. I skal vide, at nogle gode spil som dette er offline, for at dette er online, jeg hader endnu mere. Skift denne dumme findetank og gør alle tanke møntkøbbare. Skift dette, og jeg vil måske give en bedre anmeldelse. Alt i alt, STOP MED AT GAVE OS TIL AFFALDSMØNTER, HVIS VI IKKE KAN KØBE TANKS.
Jeg giver virkelig dette spil 5 stjerner, fordi det er godt, men der er ingen offline-tilstand, det er trist, at de ikke har det 😭😭😭
Jeg elsker mit spil, fordi min tank er så hurtig, men jeg er i lokal 1. rang! Hvad gjorde du så, altid at opdatere krævede Grrrrr
Delitoon Webtoon/Manga en ligne Pramogos azdv
Spil gode, rigtig gode, men jeg tror, du skal sænke 2-timerstiden på de blå kasser. Jeg elsker dette spil og vil spille efter at have fyldt bokssektionen, men der er ingen belønning for at spille på efter ord, bare at vinde mod sæsonens belønninger eller et niveau op få mønter for hver sejr eller et kort til den tank, du brugte, så du kan komme op i niveau lidt hurtigere, gør venligst dette, som du har det nu, er du kan spille omkring 15 minutter b4, du er færdig i 2 timer, få din kiste spil 3 minutter langt spil og vente
Super plus kan du venligst tilføje brugerdefineret værelse 1 vs 1 og ikke betale ædelstene
De har øget deres generøsitet i brystfald og frie hånduddelinger. Det tager ikke for lang tid at komme i niveau og låse nye tanke op. Spillet er meget sjovt. Jeg synes stadig, $10 er for meget for sæsonkortet, men du behøver det alligevel ikke.
Dette spil er godt, men problemet er, når du prøver at få en ny tank, det er umuligt, jeg prøvede det 10 gange eller 12 gange, der er 5% for at få en ny tank, og at få et opgraderingskort er 100%, ret dette og farvel. :alt ønsket var bare en ny tank:
Dette er et godt spil, men DET ER SÅ SVÆRT AT FÅ TANK.
Hills of SteeI2
Fantastisk spil at spille og fordrive tiden Ville dog elske at se mere optimering for et mere jævnt gameplay. For meget frame lag og input lag - mest fremtrædende, når du bruger Sparky - Når der sker for meget på skærmen, halter spillet ad helvede til, og du kan slet ikke angribe! UI\UX kunne også ryddes op. For meget flydende info, der skriger ad dig på én gang - hvor meget dmg du har delt ud, hvor meget dine holdkammerater har delt ud og hvor meget modstanderne har delt ud... Det er simpelthen for meget info.
Dette er et godt spil tilføj mere tank, og det vigtigste er kun 1 spiller, der spiller de dårlige tanks
hænger, mens du spiller
Spillet er fantastisk, men så mange laggy, serverproblemer og forbindelsesproblemer. Jeg havde ændret det fra 5* til 3* og derefter 1* på grund af dette problem. Løs det først
Det er en mega god app
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg fik ingen tanke, når jeg åbner en kasse, men når min bror åbner den, får han SINDSIVE frynsegoder og tanke, så ja, jeg er uheldig .-.
Spillet er fantastisk, men det er lidt penge
Gør det offline
Jeg elsker dette spil, fordi det ikke hænger, og jeg har alle nye tanks, men jeg har ikke kong tank og snale tank 💢. Men intet problem, jeg har forsøgt at få en kong tank og snale tank 😉. Hej hej. Jeg hedder Amrit Paul. Alder - 11.
Hjp
Spillet går godt, men nu kan jeg ikke få adgang. Jeg bliver ved med at få forbindelsesfejl. Selv efter afinstallation og geninstallation fortsætter problemet
Hills of Steel 2 Экшен dxrh
Jeg er skuffet, for når jeg prøver at logge ind, står der, at jeg ikke kan oprette forbindelse ved hjælp af min wifi og mobildata
Din primære indtægtskilde er kister. Du tjener kister ved at vinde. Kister tager timer at låse op, eller du kan fremskynde tiden med betalt valuta. Du kan kun holde 4 kister, flere bliver ødelagt eller åbnet med betalt valuta. Efterhånden som du rangerer op, får du sværere kampe, som du ikke er klar til, fordi kisterne holder dig tilbage, hvilket igen forhindrer dig i at tjene nye kister. Dette spil straffer dig for at komme hurtigt videre uden at betale rigtige penge. Systemer som disse skal stoppe.
Tak for indsatsen gutter, jeg er fan af den første version. Selvom mine øjne her blødte af overmættede farver, var jeg nødt til at afinstallere
1: sjovt og underholdende 2: mange tanke at indsamle og bruge 3: udviklerne arbejder hårdt, jeg håber og ønsker held og lykke
og nu er det såååååååå svært, hvordan nogen fik skiftet scorpion og arachno tower og level 30 joker??? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??
Fedt spil